חרם על ישראל? הארגון החרדי ממשיך לכבוש את לב העולם

בנצי לייזרוביץ | צילום: זק"א 1 Comment on חרם על ישראל? הארגון החרדי ממשיך לכבוש את לב העולם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בהמשך להכרה בארגון זק"א במעמד של גוף מייעץ ומשקיף רשמי של האו"ם. ולראשונה השתתפות של זק"א בכנס בינלאומי של האו"ם בז'נבה תחת הכותרת: שותפות בין ארגונים הומניטריים למוכנות לאסון רב לאומי.סוכם כי זקא יצטרף לתוכנית האימונים של 'האינסראק' (INSARAG) וארגון הבריאות העולמי.

ההכרה והחברות בארגונים אלו הם בזכות פעילותו הנמרצת של איש רב פעלים קובי וימיסברג המשמש כראש חטיבה שת"פ אסטרטגי ברח"ל (רשות חירום לאומית) שבמשרד הבטחון ואשר ידיו רב לו בהיכרות ובפעילות שוטפת עם ארגונים בינלאומיים. וימיסברג נחשב לאוטוריטה בתחום השת"פ הבינלאומי ומוערך מאד בארגונים הבינלאומיים.

זק''א

וימיסברג הפגיש את נציגי זק"א הנמצאים בכנס בז'נבה, מתי גולדשטיין מפקד היחידה בינלאומית של זק"א. וסגנו דנו מונקוטוביץ, עם נציגים רבים של ארגונים בינלאומיים. איתם הם דנו ברעיונות של שיתוף פעולה אפשריים. הכשרות והשתלמויות משותפות להמשך ההתמקצעות של זק"א בזירה הבינלאומית ובזירה המבצעית.

הכנס מחבר בין ארגונים בינלאומיים המוכרים על ידי האו"ם דרך המשרד לתיאום הומניטרי של האו"ם (אוצ'ה), ומייצר תכניות עבודה ופרוטוקולים לאסון הרב לאומי הבא.

הכנס מתקיים השבוע (1-4.2.16) בג'נבה – שווייץ ויתמקד בהקמת קבוצות עבודה מקצועיים למתן מענה במגוון תחומים: שינוע בחרום, איתור וחילוץ, שמירה על מתנדבים בזירת אסון, שימוש במדיה בזירת אסון, ובניית פלטפורמה רב לאומית של מגוון ארגונים להעברת מידע בחרום.



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    מזל טוב זק"א
    בעז"ה שלא יהיה לכם עבודה יותר